استفاده از ظرفیت‌های مردمی در حوزه‌  فرهنگی ضروری است

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت:استفاده از ظرفیت هنر، رسانه و صداوسیما در حوزه تبیین از جایگاه ویژه‌ای برخوردار می باشد.

حجت الاسلام احمدی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی با هدف تصدیق و عرضه اندیشه اسلام به جامعه‌ انقلابی ایران شکل گرفت و به تعبیر مقام معظم رهبری نه تنها از ضرورت وجود آن کاسته نشده بلکه ضریب بیشتری هم خورده است.

او می گوید: مجموعه سازمان تبلیغات اسلامی طی ۴۰سال گذشته با رویکرد مردمی سازی حوزه فرهنگ و تبلیغ، فعالیت‌های زیادی در موضوع هیئات، موسسات خانه‌های قرآنی، کانون‌های تخصصی فرهنگی و تبلیغی و تولیدات مختلف رسانه‌ای انجام داده و با توجه به شرایط امروز جهان و ایران رویکرد‌های تحولی را به ویژه در دوره مدیریتی جدید ایجاد کرده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: استفاده از ظرفیت هنر و رسانه و صداوسیما برای در حوزه تبیین از جایگاه ویژه‌ای برخوردار می باشد.

حجت الاسلام احمدی می گوید:  امروزه در فضای مجازی دشمن حجاب و عفاف و خانواده را نشانه گرفته که با مردمی سازی تبلیغ می‌توانیم با این نوع حجمه‌ها برخورد کنیم.

او گفت: رویکرد جدید سازمان تبلیغات اسلامی این است که فضای تبلیغی و فرهنگی را مردمی کند و با استفاده از ظرفیت‌های مردمی حوزه‌های فرهنگی و تبلیغی را ارتقا ببخشد. 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان می گوید: ائمه جماعت ما در محله‌ها و روستا‌ها نقش‌های محوری خدمت‌رسانی به مردم را علاوه بر فعالیت‌های تبلیغی و فرهنگی و همچنین در بحث جهاد تبیین در دست گرفته‌اند.

حجت الاسلام احمدی گفت: ما در ۱۰۰ روستا که خانه عالم دارند روحانی مستقر داریم که امورات فرهنگی و دینی مردم را انجام می‌دهند و ۱۱ پایگاه اجتماعی هم در مناطق کم برخوردار فعالیت می‌کنند.

او گفت: امامان محله و  امامان پایگاه‌های اجتماعی و ائمه جماعات ما در محله‌ها و روستا‌ها نقش‌های محوری خدمت‌رسانی به مردم را علاوه بر فعالیت‌های تبلیغی و فرهنگی و همچنین در بحث جهاد تبیین در دست گرفته‌اند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان می گوید: در حوزه تبلیغ و ترویج دین و فرهنگ اسلامی و ناب محمدی همه ما مخصوصا در رده سنی نوجوانان و جوانان بیش از پیش تلاش کنیم.

حجت الاسلام احمدی گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام قربان تا غدیر مسئولیت برگزاری مراسمات در این دهه بر عهده بنیاد غدیر است که اداره کل تبلیغات اسلامی هم کمک‌ها و همکاری لازم را انجام خواهد داد.

او می گوید: دوره‌های آموزشی در حوزه مقتل شناسی و اصول روضه خوانی، سخنرانی و  خطابه نیز در زنجان برگزار خواهد شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: مسأله ازدواج جوانان یکی از اساسی‌ترین مسائلی است که آینده جامعه را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد و عوامل بسیاری در افزایش سن ازدواج جوانان مؤثرند که برخی از آن‌ها واقعی و برخی دیگر ساخته و پرداخته خانواده‌هاست.

حجت الاسلام احمدی گفت:افزایش سن ازدواج در جوانان را می‌توان نتیجه سخت‌گیری خانواده‌ها دانست، چون علی‌رغم تغییر سبک زندگی، خانواده‌ها اغلب ایده‌های نسل خود را در اختیار جوانان قرار می‌دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.